Placówki pocztowe Łomża
18-400 – FUP Łomża 1 Ul. Adama Mickiewicza 19
18-400 – FUP Łomża 1 Ul. Nowa 2
18-404 – FUP Łomża 6 Ul. Rycerska 1 A
18-410 – PP Łomża B126 Ul. Poznańska 148B
18-400 – UP Łomża 1 Pl. Pocztowy 1
18-401 – UP Łomża 3 Ul. Juliusza Słowackiego 6 A
18-402 – UP Łomża 4 Ul. Wojska Polskiego 159
18-403 – UP Łomża 5 Ul. Stanisława Małachowskiego 1
18-404 – UP Łomża 6 Ul. Księcia Janusza I 1
Specjalistyczny serwis gwarancją jakości
Do usterek układu kierowniczego zaliczamy m.in. powstawanie luzów na kierownicy, stuki towarzyszące podczas skręcania, zanik systemu wspomagania, wadliwe uszczelniacze. O ile naprawa nie musi być poważna (np. wymiana kompletu uszczelniaczy), niestety możemy być zmuszeni do wymiany albo regeneracji przekładni kierowniczej. Jeżeli nie jesteśmy pewni zakresu prac i nie za dobrze znamy się na budowie układu kierowniczego, podstawą jest, żebyśmy zostawili auto w serwisie, który specjalizuje się właśnie w układzie kierowniczym i przekładniach. Bardzo ważne, żebyśmy nie zostawiali tej usterki do naprawy przez pierwszego lepszego mechanika, ponieważ łatwo możemy zostać oszukani (dosyć łatwo zawyżyć koszt naprawy) i naprawa może zostać wykonana nieprofesjonalnie – poważniejsze prace, np. wymiana przekładni kierowniczej, wymagają specjalistycznego wyposażenia, a serwis powinien mieć dostęp do doskonałej jakości części do regeneracji. Sprawę komplikuje nie najłatwiejszy dostęp do części. W przypadku układu kierowniczego wystrzegaj się jak ognia części ze szrotu. Możesz być na 99% pewien, że będą miały ukryte wady i pozornie zaoszczędzone pieniądze bardzo szybko będą musiały zostać zainwestowane jeszcze raz w dokładnie to samo.