Placówki pocztowe Białystok
15-111 – AP Białystok Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 50/U1
15-571 – AP Białystok Ul. Stoczni Gdańskiej 76
15-001 – FUP Białystok 1 Ul. Jana Kilińskiego 1
15-001 – FUP Białystok 1 Ul. Plażowa 17
15-001 – FUP Białystok 1 Ul. Kawaleryjska 70
15-086 – FUP Białystok 1 Ul. Jana Klemensa Branickiego 9
15-900 – PP Białystok B102 Ul. Kolejowa 15
15-700 – PP Białystok B103 Ul. Zwycięstwa 1/2
15-100 – RS Białystok Ul. I Armii Wojska Polskiego 8 A
15-001 – UP Białystok 1 Ul. Warszawska 10
15-821 – UP Białystok 11 Ul. Zagórna 2 B
15-219 – UP Białystok 12 Ul. Świętojańska 13
Regeneracja maglownic – kilka rad od specjalistów
Kiedy dochodzi do usterki układu kierowniczego, może to okazać się zmorą kierowcy. Naprawa nie należy, zależnie od wyboru – do najtańszych, albo najłatwiejszych. Przykładowo, jeżeli mamy problem z maglownicą, wymiana na nową będzie kosztować dużo. Jeżeli natomiast zdecydujemy się na regenerację przekładni kierowniczej – zaoszczędzimy naprawdę wiele, ale musimy oddać auto do serwisu, który się w tym specjalizuje, żeby w naszym aucie nie było fuszerki. Brak specjalistycznego sprzętu, oryginalnych części do regeneracji, czy doświadczenia, to najczęstsze grzechy wielu warsztatów. Dodatkowo trzeba uwzględnić, że montaż i demontaż zdecydowanie nie należą do najłatwiejszych. Jeżeli perspektywa wydania nawet kilku tysięcy złotych na nową maglownicę to zła perspektywa i decydujesz się na regenerację, to tylko w wyspecjalizowanym serwisie. Kwota regeneracji zamknie się w kilkuset złotych, a Ty otrzymasz gwarancję dobrze wykonanej pracy (najlepiej, żeby taką gwarancję dali Ci na piśmie). Ponadto, jeśli serwis jest faktycznie dobry w regenerowaniu przekładni, auto powinieneś mieć po kilku godzinach sprawne – może to być ważny czynnik, jeśli nie posiadasz dostępu do auta zastępczego. Podsumowując: jeżeli decydujesz się na regenerację, poświęć trochę czasu i starannie wybierz serwis.