Placówki pocztowe Bydgoszcz
85-455 – AP Bydgoszcz Ul. Świętego Maksymiliana Kolbego 46
85-065 – AP Bydgoszcz Ul. Jana Karola Chodkiewicza 15
85-857 – AP Bydgoszcz Ul. Ogrody 15
85-001 – FUP Bydgoszcz 1 Ul. Bernardyńska 15
85-796 – FUP Bydgoszcz 1 Ul. Mariana Rejewskiego 3
85-001 – FUP Bydgoszcz 1 Ul. Fordońska 141
85-001 – FUP Bydgoszcz 1 Ul. Kruszwicka 1
85-817 – FUP Bydgoszcz 1 Ul. Toruńska 101
85-001 – FUP Bydgoszcz 1 Al. Jana Pawła II 158
85-001 – FUP Bydgoszcz 1 Ul. Grudziądzka 9 lok. 15
85-796 – FUP Bydgoszcz 11 Al. Profesora Sylwestra Kaliskiego 7
Kiedy powinniśmy zregenerować naszą przekładnie kierowniczą?
Wytarcie się, bądź korozja zębów na liście przekładniowej to sygnał, że nasza przekładnia nadaje się do wymiany, albo regeneracji. Wyciek z maglownicy, to jasny sygnał, że ta jest nieszczelna i do środka dostaje się masa ścierna (woda, piasek, zanieczyszczenia), co jest przyczyną zarówno korozji (woda) jak i wycierania się zębów (piach, zanieczyszczenia). Niestety, wytarcie jest też procesem naturalnym i postępuje z czasem. Nasz styl jazdy jednak może znacznie wydłużyć życie naszego układu kierowniczego (niewskazane jest najeżdżanie na krawężniki, jazda po nierównych drogach, etc.).
Jeśli jednak już jest za późno i czujemy duży luz na kierownicy, albo obserwujemy wyciek z maglownicy – koniecznie musimy udać się do serwisu. Naprawa może okazać się bardzo kosztowna, ale nie warto oszczędzać na bezpieczeństwie. Tańszą alternatywą może okazać się regeneracja maglownicy, ale wtedy trzeba znaleźć serwis, który świadczy w pełni profesjonalną usługę i najlepiej, gdyby skupiał się tylko na regeneracji przekładni kierowniczych. Jeżeli decydujesz się na regenerowane części – wymagaj na nie gwarancji serwisu!